Skip to content Skip to footer

Yurt Başvuru ve Kayıt İşlemleri

Özel Haliç Üniversitesi Yükseköğrenim Kız Öğrenci Yurdu

Yurdumuzun avantajlı erken kayıtları başlamıştır.

  • Kayıt olmak isteyen öğrencilerimiz, aşağıda bulunan ön kayıt linkindeki başvuru formunu eksiksiz olarak doldurmalıdır.
  • Formu doldurduktan sonra Yurt İdaresi ile görüşerek oda seçimini yapılmalıdır.
  • Ardından oda tipine ve ödeme şekline göre ödeme işlemi tamamlanmalıdır. (Yurt ücreti+Depozito)
  • Havale ile yapılan ödemelerde, ödeme dekontu 0538 590 11 11 numaralı telefona Whatsapp hattından iletilmelidir.
  • Tüm bu işlemler tamamlandıktan sonra öğrenci, kayıt evraklarını eksiksiz olarak tamamlayarak sözleşme yapmak üzere Yurt İdaresine şahsen gelmelidir. (18 yaşından küçük, reşit olmamış öğrencilerimizin velisi ile gelmesi gerekmektedir.)

TÜRK ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN YURT KAYIT EVRAKLARI

  • Başvuru dilekçesi
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • Aktif üniversite öğrencisi olunduğuna dair öğrenci belgesi (Aktif ibaresi bulunmalı)
  • Adli sicil ve arşiv kaydı (Resmi kuruma verilecek seçeneği seçilmeli)
  • 4 adet fotoğraf (Son 6 ay içerisinde çekilmiş)
  • Yerleşim Yeri Belgesi
  • Toplu yerlerde yaşamaya engel olacak akıl ve ruh sağlığı ile bulaşıcı hastalığı olmadığına dair düzenlenecek, yurtta kalmaya elverişlidir ibaresi bulunan sağlık beyanı. (Beyanın yanıltıcı olması durumunda öğrenci doğacak tüm zarardan hukuki olarak kendisi sorumludur)

ÖNEMLİ

Yurdumuza kayıt yaptırmış öğrencilerimiz yerleşmek için yurda geldiğinde, evrakları tam olarak getirmesi gerekmektedir. Aksi halde öğrencimizin yurdumuza yerleştirme işlemi yapılmayacaktır.

Evraklar düzenlenirken yurda geliş tarihi baz alınacaktır.(Öğrenci 1 Eylülde yerleşecek ise evrak düzenlenme tarihi 1 Ağustos – 1 Eylül arasında olacaktır)


YABANCI ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN YURT KAYIT EVRAKLARI

Required Documents for Registration

  • Application Petition
  • Passport
  • Student Certificate (proof of being a University Student)
  • Photographs (must be taken within the last 6 months)
  • Residence Certificate (showing the address in the country-city of citizenship)
  • Criminal Record Certificate
  • Health declaration showing that she does not have an infectious disease that prevents social living.
  • Residence Permit Certificate (within 3 months at the latest from the date of moving into the student dormitory)

IMPORTANT

Documents must be obtained from their home country and translated into Turkish by a sworn translation office and brought complete when they come to settle in the dormitory.

If the documents are missing, the student cannot stay in the dormitory.

Erken Kayıt Dönemi Ücretleri

  • Peşin ödemelerde %5 indirim
  • Vakıfbank Vinov ile vade farksız 8 taksit
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Konaklama Ücretleri
Erken Kayıt Dönemi
(06.05.2025-15.06.2025 Tarihleri Arası)
Dönemlik Ödeme (10 Ay)
Oda Tipi Depozito KDV Dahil
3 Kişilik 15.000 TL 206.250 TL
2 Kişilik 15.000 TL 254.500 TL